عنوان مقاله: تحلیل اقتصادی و مدیریتی مدلهای کسبوکار دیجیتال در صنایع مختلف نگارنده / نگارندگان: سید محمدرضا حسینی علی آباد۱، علیرضا محمودی فرد۲ و ملیکا ملک آرا۳ ۱ رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس ۲ کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه شاهد ۳ پسا دکتری آینده پژوهی، کالج بین المللی ابن سینا گرجستان چکیده: […]
عنوان مقاله: تحلیل اقتصادی و مدیریتی مدلهای کسبوکار دیجیتال در صنایع مختلف
نگارنده / نگارندگان: سید محمدرضا حسینی علی آباد۱، علیرضا محمودی فرد۲ و ملیکا ملک آرا۳
۱ رئیس هیئت مدیره موسسه پیشرو بین الملل پردیس
۲ کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه شاهد
۳ پسا دکتری آینده پژوهی، کالج بین المللی ابن سینا گرجستان
چکیده:
با ظهور فناوریهای دیجیتال، مدلهای کسبوکار به سرعت در حال تغییر هستند و صنایع مختلف به دنبال راهکارهایی برای تطبیق با این تغییرات هستند. این مقاله به تحلیل اقتصادی و مدیریتی مدلهای کسبوکار دیجیتال در صنایع مختلف میپردازد. هدف از این تحقیق، بررسی تأثیرات این مدلها بر عملکرد اقتصادی و مدیریتی، شناسایی چالشها و فرصتها و ارائه راهکارهای استراتژیک برای بهینهسازی این مدلها است. روش تحقیق شامل تحلیل کیفی و کمی از دادههای تجربی و مطالعات موردی در صنایع مختلف میباشد.
واژههای کلیدی: مدلهای کسبوکار دیجیتال، تحلیل اقتصادی، مدیریت دیجیتال، صنایع مختلف، استراتژیهای کسبوکار